Vad gör du när du är...

rastlös: Skriver. Skriver. Skriver. Skriver.

arg: Lyssnar på min "Bitch, your going down"-spellista!

ledsen: Låter tårarna rinna ikapp med duschens strålar och blir så där utmattat varm av all gråt och varmvatten.

irriterad: Biter på något. Oftast naglarna.

känslosam av valfri sort: Äter.

helt utom dig, dina fötter kan inte vara still: Tokdansar.

glad: Skrattar och ler. Lyssnar på glad musik.

lycklig: Kramas och dansar istället för att gå. Skuttar liksom.

ångestladdad: Blir tyst och lättiriiterad för att jag inte fattar vad som är fel förns ångesten sköljer över mig helt oförberett. Oftast ostoppbar. Mitt under middagen vid matbordet eller när man ska sova t.ex. 

besviken: Tycker synd om mig själv. 

full: Tycker livet är underbart och känslorna hör inte ihop med tankarna och det finns bara här och nu. Dansar,dansar, dansar.

trött: Somnar. Överallt. Oavsett. På Bussen, i soffan, framför en film, under bion, under en konsert.. kan inte hålla tillbaka trötthet. OMÖJLIGT.

hyper: Ler överdrivet mycket, skrattar åt allt, får små konstiga utlopp som att typ attackkrama någon eller tjuta hysteriskt av lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0