Allt kult

Veckan har passerat i en jäkla fart och nu är det vipps fredag, vilket betyder fredags-såjäklamycket-mys.
 
Och på söndag ska jag på badkalas. Det tycker jag ska bli kul. Sen är det måndag och tisdag. Det är alltid kul. Sen är det onsdag och jag ska få se "Kritcirkeln" igen. Det gillas. Sen är det torsdag och jag ska göra mitt första uppträdande med hälsinglands. Pirr! Sen är det fredag och lördag och 100-års jubileumsunderhållning på tuppens. Det ska bli kult. Och sen är det söndag och en hel vecka med klassen i tyskland väntar! Pepp. Och sen. Sen börjar det som året kommer handla om. Slutproduktion! Känns som livet liksom är rätt händelserikt nu och jag tror jag kan leva med de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0