Mina nya bästa vänner

Känner mig rätt skrytig nu när jag har en liten plastmatv i mitt eget rum. Mallig brud. En dröm som gått i uppfyllelse typ. Har legat i pyjamas i min säng, inlindad i mitt duntäcke med favvotofflorna på fossingarna och glott på desperete housewifes i två dar nu. Jag har endast stigit upp ur koman när jag behövde äta. Den fick mig på fall, den lille rackaren!
Men nu så känner jag mig redo för det verkliga livet igen och ska därför ut och käka med fina vänner (även om villaförorten på wisteria lane har varit en perfekt tillflyktsplats dessa två dar.) Känner mig rätt nära Bree, Lynette, Susan och Edie nu, undrar om jag ska baka muffins åt dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0