På tre dagar

Har haft pyjamasen på nästan hela dagarna och pluggat i den där körkortsboken. Bastat lite till med en brud som får mig att må bra. Haft kurrande katter i knät och lyssnat på samma musik hela tiden. Släpat mig upp alldeless för tidigt för att nervöst visa mina skills bakom ratten för en total främling. Insett att det inte var så farligt och käkat en belöningslunch på NK. Varit ensam hemma och fått gåshud till lejonkungen i 3D på bio. Haft efterlängtade brudar på besök, försökt vara lite musikalisk med en till och somnat på tok för sent. Det är bara tre dagar.

Fjärde dagen är idag, men jag tänker inte göra det jag tänkt för jag är inte på det humöret längre. De får klara sig utan mig. För jag ska sitta här och hålla tummar.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Om det hjälper håller jag mina tummar också. <3

2012-01-05 @ 17:18:21
URL: http://honvarsjuttonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0