När helgen kom pricis i tid

Nu är helgen här och jag spenderade fredagskvällen i mitt favorithus. Med två ruskigt bra vänner och en påse godis. Vid klockan nio ville vi sova men som de "hönsmammor" vi(läs:dom) är skypade vi(läs:jag, tuffingen själv, typ värsta James bond) för spionage. Sen somnade vi på rad medan resten av huset levde livet och luktade ax.

Solen lyser som värsta sommardagen ute idag, men jag såg faktiskt gula löv på marken. Det lurar en förkylning runt hörnet. Och i halsen vet jag att de kommer göra riktigt ont inom en snar framtid. Jag försöker komma någon vart med min psykologirapport (men hitills har jag bara lärt mig att psykologi inte stavas phsykolgi), jag hoppas på trevligt sällskap ikväll och ler brett åt det som alltid gör mig glad. Lördag i all ära! Helg i mitt ♥ Du kom precis i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0