När leendet är tillbaka

nu är jag klar med min psykrapport. hatar vartenda ord jag skrivit. hatar rapportjäveln. Skulle jag analysera varför jag hatar den, som psykologer alltid gör, som jag fått veta under mitt arbete, skulle jag komma fram till att det är för att jag inte är nöjd. jag blir aldrig nöjd. nöjdproblem är vad jag har. jo det heter så. nöjdproblemsproblem. det är också för att psykrapport känns stort och jobbigt när man hör det för att psyk är någon som har problem. och det är vad jag har med rapporten. problem. att bli nöjd. nu kan en ordpolis komma hit och arrestera mig. för alla fula stavfel och meningsbygnader jag med flit gjort för att halsen svider och halsmandlarna kan misstas för att vara äpplen. Jag är skyldig! känner hela tiden att jag vill bryta ihop. bara grina. men sånt gör inte jag. kanske sen. när man orkar. grinar jag, blir jag ju törstig av vattenbrist. onödigt. blivit en agressionsblogg detta. förändring under progress. ses när leendet är tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Maja

Pusspusspuss

2011-09-21 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0