När jag hittar den som stal min lycka, alltså.

Har dansat mig till ett värkande gummiband hela veckan och inte tyckt det räckt så jag prejat in lite mer träning så vader, rygg, RUMPA, axlar.. ja hela kroppen kännts sådär lagomt mör. På det har frustration och ilska bubblat ur mig ovanligt mycket, mot en skola jag alltid förut älskat så att glädjen spritter i kroppen även de jobbiga pluggiga dagarna. men inte denna vecka. Vill bara ge upp. Tur jag haft mysiga kvällar och dagar med finaste vännerna som även, en regnig jäkla skitdag, när man bryr sig så jävligt så att man inte längre orkar bry sig, får en att skratta så magmusklerna blir om än mer ömma. Blivivt många sammanfattningar av veckorna i inlägg nu på sistone. Det är för att livet är proppfullt. Med det jag egentligen ska älska. Jämt. Men inte längre gör.

Samtidigt som jag älskar varje dag som ger mig dessa möjligheter och erfarenheter vill jag bara sjuta någon ibland. Inte bokstavligt då. Mer knuffa någon. Riktigt hårt. Ska nog börja boxas också. Så träningsvärken hälsar på ännu ännu oftare. Då kanske jag kan börja spritta av glädje igen. När jag hittar dig. Då tar jag med mig mitt gangstergäng av fina vänner och spöar upp dig. Din glädjedödare. Vem du än är. Du får inte ta det här ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0