Fasaden är roligare

Jag är inte bra på att vara sjuk. Jag har talangen att ignonera istället. Vill ju hitta på så mycket kul. Har inte tid att snora och ha ont i halsen. Men de slår ju alltid tillbaka. Men med flera olika tabletter som ska knarkas i mår man ju bättre. 

Men efter en vecka med bara irritation och sjukdom så åkte jag på klassfest ändå för att göra nått av helgen. Ville ju skratta, dansa och ha kul med klassen för fan. Inte sitta hemma och vila. Jag var väl inte på topp men som vanligt har vi alltid ruskigt kul. På nått vis. 

Idag hade jag tänkt plugga eftersom det är prov imorrn. Men söndagstraditionen med pyjamas och tv hela dagen blev mer lockande när man är sjuker. Såattee..får väl vara ruskigt allmänbildad och kunna svaren av livserfarenhet eller nått imorrn då. Jag kan ju alltid skylla på att hjärnan var för full av snor. Freeesch.

Förövrigt har jag lite begär jag vill tillfredställa nu till hösten. Går på 2 800 kronor. Men jag hörde att jag skulle vinna 1,5 miljoner för bästa elev på måndag, så de är ju chill! Då kan jag köpa alla livsnödvändiga saker jag suktar efter. Sweet.

De var allt för nu, styckeindelat och allt. Ni får en del av min miljon om ni ger mig en kram imorrn! För man behöver en kram om dagen i 6 sek för att må bra!


Kommentarer
Postat av: Kristin

kramkicki rycker självklart in imorgon! är det förresten jag som har lärt dig det där om 6 sekundersregeln? :D

2011-09-25 @ 21:23:38
URL: http://detregnadeensommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0