Fyra timmar med dansband

Varit på en otroligt intensiv resa till Örebro. Blir så när man bara har en helg på sig och resan dit och hem tar fyra timmar vardera. Vad har vi hunnit gjort då? Jo, men käkat en hel del godis, pommesfrites, pizza, hamburgare och fläskfilé!

Varje gång vi är i öret går vi till Effossos(heter nog inte så) och käkar, det vi så fint kallar, fläskoscar! Man får två feta fläskfilebitar som är överöst med värsta gräddiga bearneissåsen och till det får man hur många friterade, saltiga fritz som heeelst, dööör i käften! Gottgott! Sen har vi sett på dålig reklamtv och jag har sovit i en obekväm soffa. Medan de andra var på sightseeing in tha örebro köpte jag upp alla mina pengar, för jag vet redan hur örebro ser ut. Jag brände alla pengar på sånt jag väntat på att hitta skiitlänge. Nämligen en jävla väska som uppfyller mina krav att leva med mig och ett par jeansshorts som inte sitter fult. Jo jag vet, shorts kanske är superdåligt att ha på hösten, men jag har letat hela sommaren, då skiter jag i om det är kallt och jävligt när jag äntligen hittar dem!! Ska slita dom med mitt liv i ur och skur, alla årstider! Jag har också lärt mig att jag inte kan bli åksjuk. För jag har läst jättemycket i bilen till och från örebro och inte spydde jag inte. Duktigt..plus att jag läste på engelska. Då borde man bli åksjuk. Men inte jag, för jag är viiiking! KLÅ DET NI! Vi lyssnade bara på dansband på vår fyratimmar långa bilresa också. Så nu nynnar jag bara på klämkäcka låtar som handlar om Carina och Anette typ.

Nu har jag sovit, för de hann vi inte i örebro. Och röjjt undan lite plugg, för det orkade man inte tänka på i Örebro. Pyjamen är fortfarande på, precis som förra söndagen, ska bli tradition och jag skiter i livet kollar på dålig tv. Söndag is the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0