Vi fortsätter växa

Vistats mycket på vårt hatade torsberg denna vecka, men i tre dagar var det mycket heden där borta också. Iallafall i aulan. Musikal. Sånt som jag tycker om. Även om det tog slut allt för fort, ska jag leva lite på minnet av hur otroligt roligt det varit, ska leva på minnet av känslan. Den där kicken av nervositet och lycka. Har massa ny energi och glädje lagrat nu samtidigt som man är helt slutkörd. När sista aplåderna tystnade igår och strålkastarna slocknade för sista gången efter super trouper ville jag nästan aldrig lämna scenen. När jag ser på bilder, nynnar på låtar, känner halsontet och tänker på hur arg jag var på de, minns varför vi dog av skratt dom där två timmarna mellan dag-och kvällsföreställning vill jag att denna torsdag och fredag bara varit två vilodagar och att snart kör vi igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0