Dra åt helvete dagjävel

Dagen känns luddig. Varit trött och bara helt ointresserad av något. Inte ens kör var kul. Enda gången ja blev glad på den lektionen var när vi fick sluta en halvtimme tidigare. Men vi var djur i tre timmar på teatern. Jag var en katt, hund och skata. Orginellt. De var sådär helt konstigt så skrattet bubblade ur mig för första gången på hela dagen. Skrattade både med och åt. Men sen sa nån jävel att jag såg ut som en tvättbjörn med mina ringar under ögonen och blev i botten med humöret igen. Kul. Ville skriva klart uppsatser när jag kom hem men orden flödade inte som de brukar så det blev inte av heller. Luddig dag helt enkelt.

Ett varmt bad och desperate housewifes får göra susen nu har jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

"Hej! Är det bra med er eller?" Han var iallafall söt och gjorde mig lite gladare. Och du log du med för några sekunder min vän! Kärlek.

2011-11-29 @ 20:14:53
URL: http://detregnadeensommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0