Dance until the world ends


(Bilder från visan. Fotograf Per-Erik Claesson)
Ja, ni. Snart dör vi. På lördag ska jorden gå under. Inga mer läxor. Inga mer uppsatser. Inga fler besymmer. Men heller inga mer spontana äventyr. Minnesvärda stunder med vänner. Inget mer heden. Inget mer estetiska. Ingen framtid. Viiiisst!

Tror inte ett skit på det. Lördagen kommer passera precis som alla andra dagar gör. Det är vad jag tror händer. Men jag ska ändå försäkra mig om att ha riktigt jäkla kul sista dagen i livet, om så är fallet. Därför spenderas fredagen med några av världens kanske bästa människor. Min klass. Mina vänner. Turneé med visan och sedan klassfest. Kära vänner, det är fredag, party och snart världens undergång-nu ska vi ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0