Våren är pågång, ja ja ja


Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år! Kristin som är så fin fyller sjutton år♥

Nu har jag skickat in hemprovet om revolutioner till Historieniklas. Nu har han något att göra på sportlovet! Det är alltid med ett nervöst och osäkert tryck jag klickar iväg mejlet med mina skolarbeten till läraren. Jag vet aldrig när ett arbete är klart. Vill alltid finputsa och utveckla när jag skrollar igenom texterna om och om igen. Men nu finns det ingen återvändo.

Solen lyser, snön slaskar sin väg nerför trottoaren och asfalten och de hala grusen känns skönt under skorna när man går till bussen. Nu fattas bara tunna vårjackan och conversen, sen är våren verkligen här.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag känner att det händer i luuuuuuften, jag ser att det händer på maaaaarken.. lalala

2011-03-04 @ 09:34:11
Postat av: Kristin

hanna, dina fina ramsor gör mig lycklig! :D tack underbara du! <3

2011-03-04 @ 12:08:00
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0