Stockholm nästa

Väskan till stockholm är nu packad betydligt lättare än den var till Örebro. Men jag vägrar ta en mindre väska. Den är så rosa och fin när den rullar fram på gatorna. Och på Stockholms gator vill jag vara fin. Jag har också gjort allt som planerats in till denna fredagsförmiddag, nämligen tagit sovmorgon och sjungit på kören. Nu har jag sappat igenom tv-kanalerna en miljon gånger. Sett samma reklamer om och om igen. Druckit en stor kokhet kopp te som brände sönder tungan och inte smakade nått för jag körde på min gamla tråkiga erl grey smak. Kollat facebookstatusar och bloggar lite för många gånger och lider nu av tristess. Men de är så det ska vara, för det är loov. B e a utiful! Ska njuta av att jag inte har ett skit att göra för snart är vardagen så full av stressiga skolarbeten och roliga händelser som ligger lite för tätt inpå varandra att man knappt hinner med i svängarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0