Måndagsbarn

Nu har man snart avverkat ett soligt sportlov. Spenderat större delen på vift i större och mer våriga städer än snötäckta alfta. Har inte satt min fot i en enda skidbacke eller längdåkningspår utan kört på shop until you drop istället och nu ekar plånboken tomt men garderoben har istället fått lite uppgradering! Eftersom vi hade en extra lovdag idag och solen fortfarande hälsade på har jag suttit hela förmiddagen insvept i min nya poncho och läst ute i solskenet..hemma. Sist jag var hemma en hel dag var väl artionhundraförtiofemtusen år sedan känns det som. Såå skönt.

Nu väntar ett danspass på viksjöforsbaletten och sedan ska jag förbereda mig för en vardag full av skola igen. Men jag längtar grymt mycket efter vissa ansikten som rymt iväg under lovet precis som jag. Ska skratta och krama dem extra mycket imorgon så så hemkt känns det inte att återgå till vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0