Jag fattar inte..

....att min vän hånglade upp en älg för att sedan få endast hundra kronor av mig som satsade..

....att man kan hinna säga så mycket på två timmar som jag, syster och hilda kan...

....att jag sitter framför skärmen och inte gör ett skit när jag borde göra så mycket vettigt..typ matte!

Ja, det var tre saker jag inte riktigt fått grepp om än. Älghånglet är svårast..alla tycker jag är knäpp som gav hundra spänn för de till min ännu knäppare vän som gjorde det. Fast jag tycker de borde vara stumma av chockl att hon gjorde det istället för att ifrågasätta mig, hehe. Nu är det iallafall bevisat, pengar får en villig att göra VADSOMHELST!

Ps. skulle jag kunna, skulle lägga upp videon jag spelade in när hon tog en rejäl omgång med älghuvet här på bloggen. Men tekniken är inte på min sida idag....måste iallafall bli facebook nästa? ;)

Kommentarer
Postat av: Melinda

HAHAHAH skön du är Hanna. Och tack för 100 kr... eller? när får jag de då ? ;);););)

2011-03-30 @ 10:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0