Fredagsmys

Igår hade jag en riktigt mysig fredag. Somvanligt började dagen med en låång sovmorgon till kl 12 och skoldagen var slut redan vid kl 14. Ännu mysigare var det att dessa två timmarna i skolan hade vi kör och sjöng sommarlåtar till skolavslutningen. Det märktes att det var fredag då alla var glada och skratten överöstade varandra. På eftermiddagen blev det lite strosande på stan med fina flickor och fika på NK och sedan följde jag med till söderhamn för att umgås med ben, jerry och maja! När bussen tagit mig hem till halv tolv var promenaden från bussen till mitt hus kall och tyst och musiken dånade i öronen. Månen var så jäkla stor och snön hade stigit några dm när jag plumsade över åkern innan jag fick gömma mig under täcket hemma. Vaknade utvilad idag och det första jag tänkte var att igår var en riktigt mysig fredag.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för en mysig fredag Hanni! Puss, du är så bra :)

2011-03-19 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0