Det är ingen vanlig dag

Känner mig glad att få träffat alla i skolan igen, men det känns på en gång som det aldrig exixterat en veckas lov. Nu är allt i full gång igen. Men visst lyckas man le oftare och känna sig lycklig då solen och ljuset håller sig framme längre under dygnen. Vårjackan och de röda conversen har jag prångt på mig för att protestera mot den envisa snön som ligger kvar också. Så det är med glada miner jag åker till skolan, faktiskt.

Detta är ingen vanlig dag. Inte bara för att solen är varm och gör mig lycklig. Inte bara för att alla saknade finner sig i min vardag igen. Och inte bara för att jag klär mig tunnare heller. Det är ingen vanlig dag för min absolut bästa serie börjar idag också! Desperate housewifes, vad skulle jag göra utan er? haha.

Har ni inte haft intresse att se serien förut, börja genast! Ni kommer garanterat aldrig ångra er. Jag lovar. Jag har somsagt redan ändrat två envisa själar som vägrat desperate housewifes till att älska de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0