Bättre än bäst

Jullan, fjingfjong Ingesson, Krisse, Hildii och jag hade en riktigt riktigt trevlig lördagkväll med massa babbel om allt mellan himmel och jord medan vi käka tacos och kollade på körslaget. Kristin och jag sov kvar på Hildas golv och somnade nog en aning för sent för visst är jag galet trött efter bara fyra timmar sömn. Men det gick liksom inte att låta Jonh Blund stänka sömnsand i ögonen när vi hade det så mysigt!

Ps. Vaknade på de bästa tänkbara sätt idag. Kände hur någon slickade mitt öra och hur varma andetag nosade runt i mitt hår. Snart kröp de ner en varelse med mig under täcket och kurrade rejält. Hildas tjockiskatt är för goo! haha

Kommentarer
Postat av: Kristin

åh, dom där timmarna vid köksbordet och på madrasserna var så himla bra! NI är så himla bra! <3

2011-03-20 @ 21:32:32
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Hilda

Min katt är kung.



Tack för kvällen! <3

2011-03-20 @ 21:33:49
URL: http://hildaryhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0