Andra veckan på sommarlovet

Träffat en efterlängtad Hilda denna varma sommardag, som äntligen kommit hem efter mer än en vecka borta på vift (inte okej..)Dansat ett otroligt efterlängtat danspass med viksjöforsballetten också, flera månader sen jag sist rörde aset. Som jag saknat brännsår, blåmärken, träningsvärk, grymma koregrafier och galet svettiga klasser!

Har tagit ett svalkande dopp efter dansen och kisat mot solen fram till tio, nu är det som jag velat känna så länge. Och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, så sant!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

ska vi hjälpa varandra?

Du röstar på mitt bidrag på facebook, och jag röstar på din klänning?:)



Ja har 2 datorer + 1 mobil = 15p per klänning :)



Gå in på http://jagtester.blogg.se och läs



Hoppas vi kan hjälpa varandra! :)

2011-06-28 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0