Rösta på min klänning

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Följer strömmen och designar en klänning. En klänning för allt och alla. Den där spontana utekvällen på hösten, fikat på stan med bästisen på vårens sopade gator,  den upplevelserika utomlandsresan en blaskig vinter eller den mysiga grillkvällen med polarna i sommarkvällens sena värme . Passar perfekt till alla tillfällen och alla årstider!
Tryck ett, eller varför inte två klick på rösta, så bär du den, när du vill!


Kommentarer
Postat av: linn

Sv: Ellerhur? haha! :D fast det var ju mest emil som höll i kameran..

2011-06-28 @ 16:24:18
URL: http://shoppinggalenlinn.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha vad rolig du är, hej på dig också Hanna ;) snygg klänning där btw! Vi repeterar till Söderblomspelen i Trönö som har premiär imorn :)

2011-06-28 @ 22:57:46
URL: http://aforslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0