När vi ses igen


Hade en fin kväll på hällen igår. Med en Melinda som är bra fin hon också. Att cykla tre på en cykel är inte omöjligt, men jävligt obekvämt när man sitter på ett styre och har en ringklocka i arslet, det lärde jag mig. 

Idag trotsade jag regnet och åkte till bollnäs för att se rosaklädda dansare dansa en grym föreställning! Sjukt bra, log hela tiden. Handlat inför midsommar också då man träffar lite classmates igen! Konstigt att man saknar dem så mycket efter en veckas sommarlov. När man var så jäkla less på klassen på skolavslutningen. Siiiick..


Kommentarer
Postat av: Melinda

vi måste vara super söt på min fina cykel

puss

2011-06-23 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0