Fina flickor med sommarlängtan


Dessa brudar har liksom gymnasiet fört samman. Tack och bock, för de är världens finaste människor som ligger mig varmt om hjärtat!♥

Nu är sommaren och sommarlovet här! Har kramat om min klass, våra duktiga lärare, lett, skrattat, sjungit sommardängor och dansat oh my god med fina esteter en sista gång. Första året på gymnasiet stoppar jag nu i bakfickan och känner mig redo för ett härligt sommarlov!

Ikväll rullar bussen mot söderhamn, för att se vad "schools out" har att erbjuda, med maja,melinda, theresia, kristin och ja, alla man nu träffar. Slaggar hos Maja och hoppas vi inte fryser ihjäl i regnet. Vädret är somvanligt på vår sida. Detta känns iallafall som en bra start på lovet!

(Försenat inlägg. Blogg.se ville aldrig publicera detta i onsdags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0