Tre faktum


Min skola är den bästa och de vet alla (erkänn), ingen kan spendera större delen av sitt vakna liv på en bättre plats. På en plats så fylld av respekt och kärlek, där "alla för en" är ett motto, varje dag. Där allt tjafs i ens liv glöms bort och byts ut mot skratt och glädje istället.

Mina vänner är det bästa och det vet alla. Ingen kan ha mer godhjärtade personer runtom sig än jag. Personer som räddar hela ens dag, fast det inte vet det. Som håller mig uppe och låter mig inte falla. De är underbara personer som ställer upp med minsta lilla. De är personer som jag älskar för precis de dom är. Hela bunten.

Min familj är kanske inte den bästa jämfört med hela världens alla andra perfekta familjer. Men jag kan inte begära bättre. För mig är de de bästa. De ser till så att jag har det bra oavsett vad. Jag skulle inte för något i världen vilja ersätta dem.




Kommentarer
Postat av: Anonym

puss hanna!<3

2011-01-28 @ 22:16:58
Postat av: Anonym

puss hanna!<3

2011-01-28 @ 22:17:10
Postat av: Anonym

puss hanna! <3

2011-01-29 @ 11:37:34
Postat av: linnea

Du är perfekt! Saknar dej <3

2011-01-30 @ 12:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0