Fram tills nu

Ja vad har hänt sen sist. Ny mobil, som gör att mina hjärnceller jobbar för fullt, även kallad HTC wildfire, har inhandlats. Förvånas fortfarande för vad den kan åstakomma! Skolan har börjat och gett mig grym sovmorgon hela vårterminens alla torsdagar och fredagar! Vardagen har också satt sig i kroppen med ny motivation för skolarbete. Och idag har jag uthärdat ett fyspass som får armarna att skaka bort allt på skeden när jag försöker få den till munnen pga härlig träningsvärk!

Ungefärligt då.

Ps. Min vän har skaffat en klockren tatuering. En annan vän har varit till stor hjälp med min nya mobil. En tredje bryr sig så om mig så jag teleporterar en bamsekram till henne just nu. Och en fjärde har lärt mig tacka för komplimanger så det låter trovärdigt. Sen har jag tre vänner som ligger hemma och är sjuka och till dem ger jag nu en stor fet kyss och massa krya på er!♥


Kommentarer
Postat av: thessie

tack!

KYSSSSSSSSSS

2011-01-15 @ 11:49:03
Postat av: Maria

Kyss!<3

2011-01-15 @ 13:37:40
URL: http://mariaspansk.bloggagratis.se
Postat av: Kristin

kysssss! <3

2011-01-15 @ 16:17:11
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0