Dag 22- What makes you different from everyone else


Jag är en ärlig person som hellre säger vad jag tycker än faller för grupptrycket. Jag är hellre mig själv än fejkar för att passa in. Jag skrattar när jag är glad och när jag är ledsen. Inte mycket hindrar mig från att vara glad. Jag försöker se allt positivit och göra det bästa av situationer. Jag uppskattar små saker med mycket kärlek framför stora saker för stort värde. När man just lärt känna mig kan de vara svårt att se skillnad på mig och min tvillingsyster. Men då kan man se på mitt födelsemärke på vänster kind. Och min bruna hårfärg. Och luggen som snart skymmer mina ögon...En till sak som kan vara värt att nämna är att jag äter som att jag vore en hockeyspelare i ett elitlag. Måste tillägga att jag inte blir tjock, så jag får de.  
Ja kanske är jag inte så mycket annorlundare än du, men endå är jag ju en helt annan person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0