Att ta sig tid


Idag har det varit samma intesivrepande som förra torsdagen och det blir samma ös imorgon. Jag märker inte förns jag sitter på bussen hem hur hårt det tar på kroppen att repa i åtta timmar med några sekunders lunchrast typ, jag glömmer det under alla klädbyten, danser och sånger för det är så jäkla kul. Därför tog jag ett varmt bad så fort jag kom hem och åå va skönt de var! 

Men jag måste bara skälla lite på mig själv för den här veckan, har fullkomligt struntat i allt skolarbete som jag lastat hem, ligger bara och dammar på golvet. Fyfy.

Ps. åkte på es09:S musikcafe igårkväll. Skrattade hela kvällen i fint sällskap! Verkligen grymt bra jobbat av Es09 också. Längtar tills det är våran tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0