Söndag


Cyklade på min lila cykel med orangea ränder för första gången för iår, igårkväll. Spenderade också kvällen med en vän som de var ett tag sen man träffade. Låg i soffan och såg på film, eller vänta, sov till film gjorde vi. Myys.

Idag hade jag på mig endast en tjocktröja ute (byxor och sånt också såklart) men endast det som jacka. Frös jag? NEJ. Vårvärmen är här!

Ska på till farmor och farfar och fika nu, de var tydligen ett kalas. Det visste inte jag förns nyss innan vi skulle åka, och jag satt med myskläder och fett hår...freesch. Blev en snabb visit under vattenkranen och det nya blommiga byxorna som jag ska leva i resten av mitt liv sitter på plats. Nu är jag ready for fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0