Sjutton om 29 dagar.

Vaknade med tio timmars sömn och begav mig med glatt humör till skolan bara för att, väl där, mötas av beskedet att dagens enda lektion ställts in så det var bara att vända på klacken och åka en timmes bussresa hem igen. Det gjorde inte min dag precis. Men väl hemma med mat i magen sprudlade jag av energi igen om har snart skrivit klart teateranalysen av "Den kaukasiska kritcirkeln"!

Ja, sen är det första april idag också, skämtets stora dag. Har inte råkat ut för ett större skämt, förutom att komma till skolan i onödan som man kan tro är ett skämt. Funderade under min sovmorgon imorse om jag skulle göra något litet bus med familjen, typ tejpa vattenkranen och ostyveln som när man var liten. Men avstod när jag kom på att efter en skoldag var det nog mer troligt att jag själv var den som skulle, utan en tanke på vad jag gjort under morgonen, råka ut för mina egna hyss.

PS. Mina vänner, ni får ej missa "Varning för barn" ikväll, de är en order. Absolutley not. Om ni vill skratta alltså..för det lovar jag att ni kommer göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0