Plötsligt händer det

Har just rastat damsugaren. Mitt rum behövde verkligen bli kvitt några kilo dammråttor och klädhögar. Sitter med näsan i historiaboken nu och försöker röja bort så mycket plugg som möjligt, när jag ändå inte har ett skit att göra. Smart brud. 
 
Detta är inte min turvecka allafall. Varit med om den ena pinsamheten efter den andra och idag hände det omöjliga! Knäckte min laddare till min (inte så mycket längre) älskade mobil. Kommer därför bli utan tillgång av min mobil i några dagar (på sin höjd  en vecka, får vi hoppas) Men man får väl skicka fina kärleksbrev eller eldsignaler om man vill nått viktigt en tid framöver.

A just ja, sen finns ju facebook och hemtelefonen också, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0