2012

Efter ett par timmar på en madrass i solskenet med en bunt tidningar sitter jag nu här och kollar på 2012. Efter några minuter in i filmen insåg jag att det skulle bli en jobbig film att se själv, därför fick datorn bli mitt stöd. Har aldrig sett filmen förr, och råder er som inte heller gjort det, att inte någonsin göra det. Liiite hemsk då. Just för att det som händer kan hända. Fats oandrasidan kan det ju vara en bra film att se för dem som inte fattat dehär om återanvändning och värna om miljön. Men det har nog det flesta fattat, men bra att bli påmind. 2012 kanske vi står inför dethär liksom.

Synd, de året blir jag arton och ska åka utomlands med mina vänner. Kult. Äsch, vad sägs som en ombokning till typ månen,mina vänner, där borde det vara säkert?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0