En fet kyss på livet!

Mina dagar är så underbara och fantastiska! Älskar es10! Älskar att få vara med om Annie! Älskar mitt liv!

Även om man slitit dag ut och dag in i flera veckor med Musikalen Annie, haft sena kvällar och långa dagar med rep, så påminner jag mig själv att jag gör det jag älskar, då gör det inget att de sliter på en! Och de är ju nu allt ger tillbaka, nu när föreställningarana börjar!
Att jag alltid skrattar så jag får träningsvärk i magen och alltid känner mig glad och lycklig när jag ska till skolan, till es10, gör allt mycket bättre också. Jag säger som Melinda:" Hur kan man trivas så bra i en skola?" Aldrig har jag längtat till nästa skoldag såhär mycket!


Livet!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0