27 September Allt har ett slut, även läxhögen!

Slutade som normala människor idag, då två lektioner var inställda, så skönt att komma hem tre istället för fem! Fast jag har suttit fast i en läxhög tills nu ungefär men det gör inget när man får ligga som en soffpotatis och plugga i en lung och ro med musik på högsta volym (lung och ro?) istället för på en hård stol i ett kvavt klassrum.

Säger det för hundronde gången:
Saknar er alla i mitt älskade anniegäng! Är så glad att jag fick vara med om något sånt här igen och visst kommer det kännas tomt i helgen, men jag har fullt med minnen för resten av livet!


Puss

Kommentarer
Postat av: Henryalbertine

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-01 @ 01:09:55
URL: http://henryalbertine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0