26 September You´ve got a friend!

"Livets praktiska sidor får vänta. Nöjen, kärlek, drama och äventyr i en vild blandning gör att du inte hinner med någon vardag. Någon stillsam höstkänsla blir det inte tal om, tempot är högt och du hinner nästan inte med dina känslor."

Mitt horoskåp har aldrig passat mer..så sant, när blev de höst?

I min lilla värld har jag i flera veckor, snart månad, pendlat mellan skolan och annie, försökt hinna med vänner och fritid. Vilket har resulterat i fullproppad vardag, fullproppad helg. Men det är såhär jag gillar det, tempot högt, händelserika dagar, nya äventyr och minnen för livet. Thats the way I like it!

Sorgligt att annie slutar efter ikväll, sista föreställningen! Ska göra den till den bästa och krama om alla lite extra!


Hej å haré


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0