Utan grönsaker

Då har man uträttat både danstittandet och barnkalaset!
Fina töntar var det som dansade och jag fick mej allt ett gott skratt, sött! Sedan lekte jag med vildar på femårskalas. Jag var pirat och de andra småungarna var vilda sjörövare med svärd (fast är det inte samma sak?) är iaf helt slut, men inte tillräckligt slut för att inte orka med en myskväll med två fina tjejer..hm nu ska jag nog börja förbereda mat som jag tänkte överraska dem med!


 
Fina bilder på fina och duktiga vänner tagna av Sofia

Btw-På kalaset berättade lilla Lina stolt att hon lärt sig en mening på engelska, vilket jag då trodde skulle vara typ en mening som "my name is.." eller nått, men nejdå det var "Without weggietables" vilket betyder "utan grönsaker". Skön unge! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0