Söndag Full rulle!

Nusa! Nu får jag andas ut. Har haft fullt upp idag också, så ingen lugn och tråkig söndag här inte!

Klockan nio vakanade jag, Melinda, Frida och Sofia huller om buller i sofias rum och morgonen började med att vi fick jaga bussen så att melinda skulle komma hem. Klockan 11 blev det lite körsång på gudstjänst med körbrudarna. Efter det tog jag chansen att gå på äldre KU och träffa några goa prickar. Sen när klockan slog tre var det bara att åka hem och svira om till träningskläder för att äntligen kunna gå på dansen igen som inte gick under den hektiska "Annie"perioden. Men sen klockan fem har jag varit hemma och fikat med farmor och farfar och nu ska jag kolla på en film*pust*

Så denna söndag har då uttnyttjats till fullo!

Bild sen Lördagens dansuppvisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0