Skola bandola

Jihaa, inlämnad och klar, svenskarbeten? Check!

Har endast två och en halv timma kvar av denna skoldag, jobbigast blir historian, bara av att höra "historalektion" blir mina ögonlock tunga som bly..men på något vis ska vi ta oss egenom det!

Nu ska jag krama på Hilda, hon lämnar Sverige imorgon!

EDIT: Det visade sig att historialektionen inte gav mig blytunga ögonlock! Vi fick en soft lektion då flera stycken var borta, frågade läraren massa personliga frågor. Nu vet jag massa smaskigheter om honom. Han tyckte btw att hilda såg ut som en som spelade cello! ASGARV!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! men roligt hanna. Vilken person är det som glömmer vad hon har ätit då hon kommer tillbaks till granarna? -jo, jag :)

2010-10-05 @ 17:04:06
URL: http://jossefinesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0