Onsdag Kick my ass someone?

Matteprovet idag kändes som det gick bra, vilket det då inte gjorde eftersom det känns så bra..men kanske är dagens prov ett undantag, ni vet, plötsligt händer det?

Aja, jag har det otroligt långtråkigt nu när äntligen ingen läxa behövs göras och jag inte orkar röra arslet åt nått håll. Ska nog ha en ´pyssla om mig kväll´ ikväll som jag aldrig annars fullföljer. Lata hanna! Ni vet en kväll med en varm dusch(skulle haft ett badkar nu)och fotbad!Fast jag börjar den med en promenad som jag inte orkar gå ut på, men måste börja i nån ände..Gå nu Hanna!


Ja jag ska..

Kommentarer
Postat av: Gardgunn

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:01:43
URL: http://gardgunn.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0