17/10 Jag vill lätta från marken och flyga som en löv i vinden


Har haft en fin söndagsförmiddag men körsång och fina vänner. Övningskörde lite för andra gången idag med, fin fint! Något annat fint är att Linnea blev 19 år idag! Grattis älskade syster♥

Det tråkiga med denna söndagkväll är att Linnea åkte hem, som kommit hem över helgen.
En till tråkig sak är att jag känt mig hur värdelös som helst efter dansen i eftermiddag. Det gick skitdåligt, kunde inte ens göra en padeboré utan att fälla krokben på mig själv. Klumpiga, värdelösa, klant Hanna!

Kan inte tröstäta heller för jag har ont i magen...En sån fin söndag slutar nu med att kännas skit. Får tänka tillbakla på min fina fredag och lördag så blir jag nog glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0