30/11 Dear santa. All I want for Christmas...

Idag har en trött tisdag rullat på. Jag var så trött på gympan(som vi har direkt på morgonen!) att jag nog somnade till lite mitt i armhävningen på styrkan. Tur Jullan väckte mig med sitt kinespratande på pingisen sen hehe

J a, n o g  b ö r j a r  d e t  l u t a  å t  e t t  v ä l b e h ö v l i g t  j u l l o v  f ö r  g u u d  s å  mycket   
 jo b b  o c h  i n l ä m n i n g a r  d e t  ä r  n u.
 
Efter skolan tog jag och några till tösar en runda på stan innan vi åkte hem. Skulle försöka skramla ihop de sista julklapparna, men jag köpte ett par urmysiga vantar till mig istället. Det var så mysigt med den vita snön och belysningarna i träden och mellan gatorna så jag kände lite julstämning för första gången denna vinter faktiskt. Fast jag vill inte fira jul i år. Det känns som vi bara gör det för att vi måste. Finns ju inget mysigt med det längre..kanske ändras mina tankebubblor snart. Hoppas. För jul brukar, för mig, vara det bästa med vintern!

Innan vi åkte hem käka vi på max och guu så gott de var! Unnade mig t.om en blizzerglass i detta iskalla väder. Vi fick massor av skrattanfall och höll på att kvävas av skratt och mättnad, ingen bra komination. Vi kom på att det var vårt lilla "annie-gäng" som satt där å käka. Så vi pratade lite minnen och kom på att just sådär galna vi borde sett ut på max idag var vi alltid på bussen till repetionerna. Stackars bussmänniskor. Jävla esteter!

(långt inlägg, cred till dig som läste hela!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0