23/11 Du kommer med solken till mig

Det här var en dag som överraskade mig på många olika sätt.
Det började bra med vinst på idrotten(vinnarskalle som jag kan bli) sedan fick vi se Karamellteaterns teaterförestälning "söker bonde fru?" (typ som glada hudikteatern). De är så sköna och man bara log hela tiden och skratta och grät om vartannat. En sådan föreställning ska man se varje förmiddag för en bra start på dagen!

Sedan hade vi inställda lektioner och hade luciakörträning istället. När vi drog iväg på matten var jag skitnervös för resultatet av provet vi hade i måndags, men det gick superbra! Bättre än nånsin!(a)


IMG_5130.JPGIMG_5082.JPG

(Hittade lite galna bilder ifrån förr på Ku. Ska äntligen dit ikväll, länge sen nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0