21/11 En bit på väg

Sov länge imorse, vilket verkligen behövdes. Var alldeles snurrig igårkväll.

Tog tag i dagen med att dela ut reklam i snövädret. Fy vilket pissjobb det är att dra den där postkärran i alla snödrivor. Tar ju dubbelt så lång tid att dela på vintern. Blev lite övningskörning med pappsen under eftermiddagen också. Det var längesen nu, men ja ägde ju som vanligt och fick t.om ta mig ut på "storvägarna". Åkte till Runemo, fortsatte med norrsjön runt till Långhed. Frääänt! Men jag kan erkänna att jag blev något nervös och fick några motorstopp då jag fick bilar efter mig i korsningarna, hehe.

Ikväll dansades det på viksjöforsbaletten och hitills har vi fått ihop två helt galna danser! 
Kom den 14 December på julavslutning och kolla på oss nu va!

(bild sedan lägret i uppsala förra helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0