9/11 Första snön

Kylig och blåsig dag idag och nu ikväll bjöds det på ett litet snötäcke. I stockholm och örebro blev det snökaos då, här i hälsingeskogarna blev det ett rungande: äntligen! på facebook. Lite kul sådär.

Missade bussen  hem ifrån skolan idag vilket gjorde att jag fick vänta en kall timme på nästa buss hem. Känns konstigt att det är lika mörkt ute när jag åker hem som när jag åker hemifrån på morgonen. A ja nog pratat om vädret. Men har inte mycket mer att skriva för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Kristin

sv: meeen, jag skrev inte inlägget för att du skulle skriva sådär! hahah! men du är bra snäll fina du! :)

2010-11-09 @ 21:33:52
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: jenny

i know the feeling över att åka hemmifrån i mörker och komma tillbaka i mörker. missa bussen kommer bli en vana ;D men du överlever. promise! hur trivs du annars på estetiska? :)

2010-11-09 @ 23:07:35
URL: http://jennyvikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0