28/11 Vi tänder ett ljus i advent

Måste bara berätta att igårkväll såg jag och min kära vän Josefine en apknasig film. Eller först kollade vi på en deprimerande film, nämligen "tomten är far till alla barnen" men sedan sappa vi runt och fastnade vid ett program på svt om kinesiska kvinnor som mördade män vilket var helt stört. Det var allt om lördagkvällen jag hade att säga.

Idag har jag jobbat i snövädret sedan åkte Hilda, jag och sofia till Bollnäs för att kika på våra duktiga vänner som hade julshow på julskyltningen. Kallt för både oss som kollade och för dem som dansade men om man diggade med höll man sig lite varm, hehe

Har dansat i två timmar som vanligt ikväll och känner mig mycket vigare, mitt mål är att gå ner i spagat efter jul och jag börjar närma mig!

Ja nu är det advent också.Punkt.


                                                                                              
                                                                                               Inget är som förut men allt är som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0