26/11 Luktar fårull

Efter en kall dag med många minusgrader och röda kinder ligger jag här i soffan som en degklump. Jag är alltid så totalt utpumpad på ork på fredagar, vilket måste betyda att de är ett jekla ös på estet. Ett roligt ös för man längtar ju tills nästa vecka endå.

Idag avslutades sista lektionen för veckan med avslappning så det kan vara därför jag är så ovanligt jättetrött.... Jag ska också sända en liten tanke till Hildii som missade bussen hem med oss och hoppas du tog dej hem säkert och inte frös ihjäl! pusspuss

Blir nog att ligga kvar här hela kvällen med ett avbrott för mat.  Ska inte röra en fena och kika lite på idol och sen lägga mig bums..jag vill verkligen skriva gosnatt nu, kl 18.14..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0