2/11 Ljus i mörkret

Ett skönt välbehövligt höstlov har börjat! Att det redan är tisdag känns lite sorgligt, vill sakta ner tiden lite så man hinner njuta riktigt av lovet.

Sitter här och lyssnar på musik och tänker på vad jag gjort hitills:

Fredagen och Lördagen spenderade jag med trevligt folk och hade det mysigt. Blev en äta ute-kväll och en film-kväll.
Måndagen strosade jag runt på gävles gator med Julia, Hilda och Hanna. Kvällen avslutades med god mat + efterrätt hos sötfisen Melinda!
Idag har jag, efter en tidig buss hem från Melinda, klipp mig. Blev lugg som jag tänkt och är riktigt nöjd. Får se hur länge jag orkar pyssla med lugg nudå. Brukar bli jobbigt efter ett tag, haha. Ska ha dansuppvisning ikväll, ljusmanifestation. Sedan ska jag svira om för att basta och bada hos Kicki med glatt folk.

Hitills har det inte blivit så mycket vila och sömn, men rejält med skratt och mysigt umgänge och det mår man inte dåligt av!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0