12/11 I made it

Har haft en fin fredag med alla på hemmaplan, även Maria Det gillas:D

Hade en sånglektion tillsammans med alla pir-sångare idag, vilket blev ungefär åtta stycken, och vet ni, jag kissa varken på mig eller dog av nervositet, det gick bra! Sedan har vi haft eso där vi gjorde renhorn av ull, väldigt irriterande var det, jag som inte äger ett tålamot. Klassdans var sedan på schemat. NU HAR VI BÖRJAT MED  DANSEN TILL SAGAN!

Packat inför körlägret i Uppsala som ska vara under helgen och nu bär det av för fredagsmys hos Hilda!♥

Kommentarer
Postat av: Maria spansk

Ja, jag saknade er under tiden jag var borta!<3 men nu är jag tillbaka i alla fall:D

2010-11-12 @ 23:58:45
URL: http://mariaspansk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0