29 Maj I found myself in wonderland

Svängde iväg till Bollnäs med min familj (minus pappa) idag. Hittade lite fynd! Letade väl främst efter skor och sidenband till avslutningshatten, men ja, man fick ju 5 plagg för 100 på Jc och så var det rea i princip alla andra butiker och marknad!:D 



kej


Blev iaf (inte för att nån bryr sig)
Lila tygskor
Vita ballerina
Tubtopp
2 linnen för en
2 Blusar
Bronzing powder
Rosa sidenband
Paljetttröja

Jag framkallade en drös med fotografier också, så nu ska jag ladda arkiven med minnen från Amsterdam, Idre och Lofsdalen!:)<3

Nu ska jag mysa med massa nya filmer hos Josefina!:D<3

HEJDÅ<3


Kommentarer
Postat av: sofie | fotoblogg

Jag har oxå en sån rosa/vit tubtopp köpt på JC :)

2010-06-12 @ 20:35:16
URL: http://sofiegranes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0