Torsdag På egna ben på egen hand

Lyssnat röven av mej på en gammal carola-låt, hihi "På egna ben" heter den, lite gung i an:) (btw)

Ja torsdagen inleddes med att för första gången på länge kleta på smink, ganska skönt fatktiskt:)

Ja å systrarna skulle nämligen knäppa nya kort till pass! jey! Äntligen!
Ja e typ asliten på det gamla passkortet, 9-10 år kanske? Men vet ni nå kul?
Jag såg att jag växt 19 cm sen då! Hihi...Fränt!

Sen kika vi runt i lite affärer då, blev en foundation och en aprikos hoodtröja:D
Den va dyr (349 kr) men mysig och lätt värt pengarna. (hooden alltsåx)

Gjorde motvilligt svenskaläxa och drog sen till Ku och hade filmmys och käka, trevliigt värre, med massor av skratt och flum.
Kan inte sätta fingret på om vi va galen eller flum. hmm...okej mer galenX)

Josefine och Jag kom på att sofia är allmänbildad och inteligent och har snygg kropp, medan jag och josefine konstaterade att vi var missbildade och knäppa i hela huvudet typ- men vi gillart!:D<3

Bilder efter denna galna kväll kommer troligvis snart, för sofias kamera knäppte hejvilt på *våra galna alleminiumtillverkade brillor och *vårt sumobrottande.
(hehe *nämer inga namn)

HEJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0