8 Mars Back on track

SPORTLOV! Skönt så in i h**vete och väldigt lägliigt!

Varit sjuk i veckan nämligen och har lite skolarbete att ta igen. Jiiippii att plugga på lov men bättre de än att samtidigt ha massor med lektioner och dras i skolan hela dagen. Positivt måste vi tänka!:D

Missade ett grymt läger i helgen med, som ja skulle med på, va lite för klen och energilös för att orka med ett läger. Men det ska jag säga er: De är svårt för en tjej som vill göra allt och mer därtill att tvingas avboka nått! Så ja är lite stolt att ja tänkte på min hälsa först(hihi)för en gångs skull:)
Nää,Nog om det förgångna!

Nu är jag, iallafall snart, back on track!

Sov länge idag, sen har ja bara snooosa.
(
e fortfarande så jäkla trött och orkeslös, hmm, tur jag har massa vitamintabletter att knarka och vitaminäckel att dricka och ett lov att "vila"upp på.) Hihi:)

Var tvungen att gå ut lite i vårsolen med....snön kissar ju ner från taken nu!X)
Gjorde en jeeekla söt snögubbe bara för att också, tösnö is the shiit!


HEJDÅ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0